POTPISANI UGOVORI O DODJELI UČENIČKIH I STUDENTSKIH POMOĆI
U četvrtak, 1. prosinca 2011. godine Grad Klanjec upriličio je u prostoru Klanječke pelnice potpisivanje ugovora s učenicima i studentima kojima je odobrena financijska potpora iz gradskog proračuna kao pomoć u školovanju u ovoj školskoj, odnosno akademskoj godini. Zanimljivo je da je upravo na isti datum Grad Klanjec potpisao takve ugovore i prošle godine kada je po prvi puta organizirana i mala svečanost zajedničkog potpisivanju u prisustvu svih učenika, studenata i njihovih roditelja.
Povjerenstvo za dodjelu učeničkih i studentskih pomoći na temelju zaprimljenih prijava na raspisani natječaj, a prema kriterijima iz Pravilnika utvrdilo je listu učenika i studenata koji su ostvarili pravo na pomoć prema socijalnom statusu obitelji ili prema uspjehu u dosadašnjem školovanju, a u ime Povjerenstva njegov je rad obrazložio Dalibor Šoban.
Iznos od 250,00 kuna mjesečno prema kriteriju socijalnog statusa dobivat će srednjškolci Ivan Sušec, Matija Skrbeta, Josip Horvat, Kristijan Gajšak, Luka Burazer, Željka Sušec, Mihael Babić i Tena Cvek, a pravo na pomoć prema kriteriju uspjeha u dosadašnjem školovanju od učenika su ostvarile Anita Pongrac i Marija Vlahović.
Studentice Nikolina Gašpar, Nikolina Žigman, Adrijana Čelec i Gabrijela Lončar pravo na pomoć ostvarile su prema socijalnom statusu,a prema uspjehu Bruno Novosel i Lucija Knezić. Studentska pomoć iznosi 500,00 kuna mjesečno.
Na potpisivanju ugovora okupljenim učenicima i sudentima te njihovim roditeljima obratio se gradonačelnik Grada Klanjca Željko Kolar istaknuvši kako je Povjerenstvo za dodjelu učeničkih i studentskih pomoći obavilo svoj posao utvrđivanja lista neovisno i isključivo prema kriterijima iz Pravilnika te kako će sljedeće godine Grad Klanjec raspisati natječaj i za stipendiranje učenika i studenata i to u skladu s iskazanim potrebama ustanova i trgovačkih društava s područja grada.
Potpisivanju ugovora, uz gradonačelnika, prisustvovali su i njegov zamjenik Zlatko Brlek te predsjednik Gradskog vijeća Mirko Lunko.