Izvrsne ocjene za Dvorske plesove KUD-a Antun Mihanović
Nakon sudjelovanja Sekcije za dvorske plesove KUD-a “Antun Mihanović” Klanjec na 25. susretu hrvatskih plesnih ansambala u prošlog mjeseca u Karlovcu, stigla je i ocjena prosudbene komisije.
Evo kako su plesni stručnjaci Rajko Pavlić, Tihomir Kološić i Jasminka Petek Krapljan vidjeli nastup naših plesača:
IZVJEŠĆE PROSUDBENE KOMISIJE
UVOD
25. susret hrvatskih plesnih ansambala održan je 7. i 8. lipnja u Zorin domu u Karlovcu koji se pokazao kao adekvatno mjesto s primjerenim tehničkim uvjetima. Pohvale organizatorima i za ulaznice koje su se dijelile posjetiteljima, a kojih je bilo više nego dosadašnjih godina. Tijekom dva dana mladi su plesači pokazali zavidan nivo plesnih izvedbi, a tu su bili i nastupi gostiju iz Češke i Slovenije. Sudionici 25. susreta izrazili su zadovoljstvo održavanjem Susreta tijekom dva dana
KUD “Antun Mihanović”, sekcija za dvorske plesove, Klanjec
DVIJE KADRILJE I POLKA
Koreografija: Dragica Gajšak
Glazba: Josef Strauss: “Feuerfest polka”
Antun Stohr: “Kadrilja”, “Polka”
– Pozdravljam rad ove grupe na očuvanju dvorskih plesova i bavljenju tom vrstom plesnog žanra. Ponuđeni plesovi kao i sama grupa uveli su sasvim drugu atmosferu i oplemenili cijeli program. Obje Kadrilje kao i polka uz odlične kostime otplesani su vrlo čisto i decentno i u karakteru samih plesova. Bilo je lijepo prisjetiti se davnih vremena kada je ples značio i određeni odnos i društveni status a i način ponašanja. Podržavam rad ove grupe te se nadamo i daljnjem sudjelovanju na plesnim smotrama. (Pavlić).
– Stilski kostimirano adekvatno vremenskom periodu koji obrađuju (vrlo lijepi kostimi). Koreografski lijepo korišten scenski prostor. Plesni elementi originalni i vrlo čisto izvedeni. Vrlo dojmljivo. (Kološić)
– Duh starih vremena, plesnih dvorana, krinolina i dvorskih dama, muškaraca u frakovima na pozornicu su donijeli članovi Sekcije dvorskih plesova KUD-a Antuna Mihanovića iz Klanjca. Kadrila je salonski društveni četverokutni ples koji je bio popularan na dvoru Napoleona I. U raskošnim kostimima iz 19. stoljeća izveli su koreografirane plesove uz povremeno neusklađene korake partnera, tek pred kraj druge koreografije pojavio se osmjeh na licima izvođača, a u trećoj koreografiji su plesači otplesali veselo i opušteno uz odlično korištenje prostora. (Petek Krapljan)
Izvor: Hrvatski sabor kulture